FANDOM

Vivillon
Vivillon by all0412-d6arc5i
Płeć samica
Zdobyte jajko w ?
Złapany w ?
Miejsce złapania ?
Ewoluuje w Scatterbug → Spewpa → Vivillion
Aktualna lokalizacja z Darią
Umiejętność Naturalne Leczenie
Debiut ?
Vicillion to pokemon starter Darii.

Historia:Edytuj

How-to-draw-spewpa 1 000000016864 5

Spewpa

Minori znalazła go w lesie, był zaatakowany przez dzikie stado Sableye'ów, dziewczyna uciekła z nim, odnosząc kilka ran, kiedy już opatrzyła pokemona, Scatteburg uznał, że ich więź została zapieczętowana krwią.

Daria i Scatteburg bardzo się zaprzyjaźnili i bardzo ciężko pracowali aby ewoluował. Spewpa był już bardzo przywiązany do nastolatki. Ich historia tworzyła się razem, razem obcowali, spali bawili się i trenowali.

Kiedy stała się Vivillion zaczęła nowy rozdział życia i uwieżyła w swoją siłę i piękno.

Wygląd:Edytuj

Scatteburg to robaczek otoczony białym futerkiem które zdobione jest kolorowymi kwadracikami, nad futerkiem znajduje się szara główka z ciemniejszą twarzą i jasnobrązowymi oczami.

Pobrane

Spewpa

Spewpa to większy robak z białym futerkiem na szyi oraz tyłu tłowia. Posiada szary tułów oraz głowę, na której są jasnożółte oczy, twarz zdobi jasny nosek. Ma jasnożółte, krótkie nogi przez które jest nieco niezdarny.
Images (2)

Vivillion

Vivillion to piękny motyl o kolorowych skrzydłach, których wzory to puzle kwadratów o różnych odcieniach różu, błękitu i białego koloru. Skrzydła otoczone są ciemną ramką. Vicillion posiada jasnofioletowe ciało z białymi paskami, dwie długie nużki i dwie łapki. Głowę zdobią biało-czarne czułki. Ma duże czarne oczy.

Osobowość i cechy:Edytuj

Scatteburg była nieśmiała i streachliwa, dlatego nigdy nie pokazywała się obcym, mimo to dzięki zachętom Darii udało jej się zdobyć siłę by ewoluować. Spewpa zyskała więcej odwagi i pewności siebie jednak się rozleniwiła, dlatego Minori często budziła ją ze snu i męczyła treningami. Jako Vivillion zyskała nie tylko odwagę ale też radość, stała się wesołym pokemonem o nadzwyczajnym pięknie.

Ataki i zdolności:Edytuj

Specjalną zdolnością Vivillion jest naturalne leczenie.

Ataki Vivillion
Ash Swellow Wing Attack
Atak Skrzydłami           
180px-Jy sv
Srebrny Ptak
Solidad Pidgeot FeatherDance
Taniec Piór
Huragan
Huragan